תנאי ודרכי ביטול עסקה

תנאי ודרכי ביטול:
1. בעסקת מכר מרחוק של בר מים – אפשרות הביטול הינה החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מקבלת המוצר או מקבלת מסמך המכיל את תנאי העסקה, לפי המאוחר, בדרכים הבאות: בהודעה בעל פה בטלפון 02-650-2060 ו/או 2060* או בהודעה בעל פה בבית העסק או בדואר רשום לכתובת העסק בכתובת רח' גבעת שאול 40 י-ם או בדואר אלקטרוני service@afikim-water.co.il או בפקס-02-580-7576 או באתר האינטרנט של החברה בכתובת afikim-water.co.il. בהודעת הביטול יפרט הצרכן את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בעל פה פרט מזהה נוסף אם הוסכם עליו עם הצרכן בעת ההתקשרות.

בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה החל מיום עשיית העסקה, ועד ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את תנאי העסקה, לפי המאוחר.

במקרה של מסירת הודעת ביטול כאמור, הצרכן יהיה זכאי להשבת הסכום ששילם עבור בר המים, בניכוי דמי ביטול בשווי 5% מסכום העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם (להלן: דמי ביטול), ובניכוי עלויות החברה ע"פ הפירוט הבא:תשלום של דמי הובלה והתקנה בסך 100 ₪, במקרה שהיתה התקנה.

במקרה של ביטול שלא מחמת הסיבות הבאות: פגם או אי התאמה, אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך בחוזה, כל הפרה אחרת של החוזה בידי החברה, על הצרכן להשיב את המוצר לכתובת החברה ברח' גבעת שאול 40 י-ם. במקרה של ביטול מחמת פגם או אי התאמה, או בשל אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי החברה, על הצרכן להשיב את המוצר לחברה במקום בו הוא נמסר לצרכן ובמקרה כזה לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול
ודמי הובלה והתקנה.
אם בר המים המוחזר יהיה פגום, החברה תהיה זכאית לתבוע מכם לשלם
את ערך ההפחתה.
בביטול עסקת שדרוג לא יושב המוצר המקורי ששודרג.

2. בעסקת מכר מרחוק של מערכת קוויק לסינון מים (להלן: המערכת) ככל שהמערכת טרם חוברה למים, הצרכן רשאי לבטל את ההסכם במועדים ובדרכים האמורים בסעיף 1 לעיל, כאשר במקרה של רכישת המערכת ובר מים בעסקה אחת, צרכן המבקש לבטל את רכישת 2 המוצרים יהיה זכאי להשבת הסכום ששילם עבור העסקה בניכוי דמי ביטול בשווי 5% מסכום כלל העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם

3. בעסקת מכירת מערכת קוויק לסינון מים (להלן: המערכת) המתבצעת בבית הלקוח – ככל שהמערכת טרם חוברה למים, ניתן לבטל את העסקה ללא תשלום דמי ביטול, באמצעות מתן הודעה בדרך האמורה בסעיף 1 לעיל, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום מסירת המערכת או מיום מסירת ההסכם בכתב, לפי המאוחר, ובעסקה שנעשתה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, החל מיום עשיית העסקה ועד 4 חודשים מיום מסירת המוצר או מיום קבלת ההסכם בכתב (לפי המאוחר). במקרה של ביטול עסקה כאמור, הצרכן ישיב לעוסק את המוצר.

טופס ביטול עסקה